Daisypath Wedding tickers

Tuesday, June 23, 2009

Lunch di Gerai

Kat tempat baru aku keje skrg ni, byk jugak lah tempat makan yang sedap2. Dah lah sedap pastu murah plak tu. =P So, tentang makanan aku tak penah regret.

In a way, tukar keje tempat baru ni, walaupun gaji naik, expenses utk makan dan minum takde lah ketuk sangat macam kat klcc. Which means keje kat tempat baru ni, i can save a lot more. =) Nak save byk, kene ade disiplin tinggi gak dalam diri aku ni, bukan bermakna bile gaji dah naik x0%, bleh berbelanja sesuka hati k. kekeke. I will try to minimize my spending in a month, as much as i could. No matter what i must save a minimum of RM1K per month. That's my spirit since my 1st month i got my first salary in Sept 2006.
Nasi goreng kampung kat gerai ni tersangat lah murah pada aku, RM3.50. Masa keje kat KLCC dulu, paling murah pun is RM5. Kat gerai ni ade macam2 makanan lagi, tapi aku tak penah cuba, coz Nasi Goreng Kampung is my all time favourite. Klo lagi pedas, lagi lah meletup. hahaha.

No comments: